Gå-bort-present





























Tänkte visa en liten julgrupp som jag gjorde själv i all hast. Vi var bortbjudna på glöggmingel i mellandagarna och det var dåligt med affärer öppna, så jag gjorde en egen liten julgrupp till värden.
En mugg med Mon Amie-servett klistrad (decoupage) hade jag nyligen meckat ihop själv. Så jag fyllde den med jord, plockade skott från mina aloe veras, målade en tomte som jag gjutit tidigare, snodde lite vitmossa från adventsstaken och greppade tag i några svampar som jag köpt på flying tiger tidigare :)








Jag blev ganska nöjd med den! En liten söt julgrupp med fantastisk växt som står sig i flera år. Och dessutom kan användas till massa annat :)

- Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design