Ettakladdare

Imorgon börjar min lilla kille i ettan!! Jag kommer ihåg när jag började i skolan. Jag var nervös, det pirrade i magen och jag sov dåligt natten innan. Max har fått sin pappas lugn...han är inte det minsta nervös eller uppspelt inför imorgon. Visst medger han att det ska bli roligt, men mer än så är det inte :) jag däremot är som ett barn i en godisbutik. Jag tror att jag tycker det är roligare än Max...

Idag for vi till Birsta för lite skolstarts-shopping. Max fick sig en hårklippning, nu ryggsäck (minecraftmotiv...vad annars), en gymnastikpåse, pennfodral fullstoppad med grejer, nya kläder och en väst (uteväst). Den sistnämnda hittade Max på H&M. Han föll pladask för den...jag hittad minst tre andra som jag tyckte var snyggare, men Max vek sig inte en tum. Han skulle ha den mörkblåa med gult foder. Så han fick den naturligtvis. det är ju han som ska ha på sig kläderna så han får välja :) sen att just den var 200kr billigare än de som jag hittade gjorde inte saken sämre. ;)






Kram
Malin

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design