Nytt kort




Jag är med i Some Odd Girls utmaningar på facebook den här veckan. Än så länge har jag bara hunnit med två kort, men förhoppningsvis hinner jag ett tredje innan veckan är slut :) Jag har gjort ytterligare tre kort som jag inte kan visa förräns låååångt senare. Ett litet hemligt uppdrag kan man säga ;)


Stämpeln är färglagd med distress inks :)

Nu verkar det som att alla i familjen är friska! Max drabbades av influensan med full kraft kan jag lova. Jisses vad dålig han har varit...Hög feber, hostat som sjutton, snoret har runnit och han har haft ordentligt med feberyrsel stackarn. Hela sportlovet till råga på allt. Idag tänkte vi försöka hitta på något roligt så han får komma utanför dörren för första gången på en vecka, men det blåser stormvindar. Jag är (som vanligt) rädd att takpannor ska börja flyga åt höger och vänster, men om dom satt kvar förra stormen som var, så borde dom sitta nu oxå...eller? Dom kanske revs upp förra stormen och nu ryker dom snart? Kanske? hövvaligen ;)

Ha en fin lördag!

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort, så nydelig du fargelegger.
    Godt dere er ferdig med sykdommen :)
    Klem Sissel

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design