Some Odd GIrl


Jag visade i förra inlägget att jag hade fÃ¥tt stämplar och börjat färglägga dessa. Bland annat frÃ¥n stämpeltillverkaren Some Odd Girl.  Här är en av dessa som färdigt kort. Jag var tvungen att bära ner halva pysselrummet (som dÃ¥ var under renovering och gömt under papp och plast), men jag kunde inte hÃ¥lla mig. Tyvärr sÃ¥ fick jag inte med mig allt sÃ¥ det blev ett ganska sparsamt dekorerat kort. jag hade en helt anna bild av det i huvudet, men man jobbar väl med det man har ;)


Sen har jag två roliga grejer på g, men en av dessa kan jag inte visa på ett bra tag (och då menar jag ett BRA tag). Den andra kommer om några veckor ;)

Ha en fin dag!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design