Valentines day card


Ja, det kommer nog ett par liknande kort farmöver. Jag har nyss upptäckt det fantastiska fenomenet Washi tejp! Eller nyss upptäckt är väl att ta i, jag har inhandlat den iallafall... Och vilka möjligheter den öppnade för mig. Jag älskar den! Man kan ju dekorera allt med washi. ALLT! Bli inte förvånad om ni ser en pimpad volvo som åker omkring i stan ;)

Här är iallafall ett Alla hjärtans dag-kort. Ett av många som jag har gjort/håller på att tillverka för tillfället :)

Annars så är vi insnöade idag. Jäklar vad det vräker ner! Igår skottade jag tre gånger. IDag har jag inte ens kommit utanför dörren...tur vi är lediga :) Det är ju ingen idé att skotta så länge det snöar på den här viset...Bläh! Jag avskyr snö...

Ha en fin dag, med eller utan snö ;)

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Jättegulligt kort Malin!!!

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  2. Skall jag skicka upp solen till dig??? Vi har inte sett en enda flinge :-( Det förbaskade + grader.
    Du kan ju ta en sväng hitåt vill så gärna se din pimpade Washi bil :-) Kortet är helt underbart

    SvaraRadera
  3. Helt underbart! Liftvarning på detta alltså... =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design