Tillbaka :)

Ja då var jag tillbaka igen efter en månads torka! Nu har jag fixat i ordning pysselrummet i vårt nya hus så jag hoppas jag hittar lite inspiration av att sitta här. Det har varit en lång period nu som jag bara har gjort "nödvändigt" pyssel. Känner att det börjar komma tillbaka lite smått så jag ska försöka att inte låta det gå så gräsligt långt mellan inläggen... *skäms*
Det är liksom lättare att bara lägga upp allt på instagram *skäms ännu mer*. Ni hittar mig under användarnamnet Majamelon :)

Min lillasyster fyllde 30 i oktober så jag målade en stor tavla åt henne, föreställande Alice (hennes hund). Den är målad med distresser. Nu sphär i efterhand borde jag ha valt akryl eller någon annan mer lättarbetad färg ;)


Ha en riktigt fin dag :)

CONVERSATION

1 kommentarer:

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design