Loppis

Jag och Max var på loppis för ett tag sedan. Jag hittade några små brickor som jag målade om.
Max Farmor fyllde 60 år på nationaldagen så jag gjorde lite grejer till henne.

Först ut ett kort som jag knäppte på Max och Alfred. Fantastiskt fina barn! :) Alfred fyllde år dagen efter Max farmor så det blev en massa firande.


Loppisfynd

Fotoramen var brun så jag målade den och Majas urna vit.


Stämplade med vattenfast färg pÃ¥ ramen och tröck in ett kort pÃ¥ Max :) 

 

Jag fräschade upp en kruka, målade den vit och stämplade svärmors födelsedatum på den.



Det var allt för idag :)

Ni som följt mig ett tag vet att jag säääällan gör LO's (alltså stora albumblad med dekorationer). Ni kommer att svimma när ni ser albumet jag har gjort till Alfred. Jag har gjort hela 12(!) LO's. 12!! Trodde jag aldrig i min vildaste fantasi var möjligt! Haha :D Men det var rätt roligt faktiskt, och jag blev ganska nöjd. Men dessa blad kommer jag att visa framöver.

Ha en fin kväll!

Kram
Malin




CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Du är så himla kreativ du! Snyggt! Blir spännande att se albumet sen...;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Du är alldeles makalöst påhittig! :)

    Ser framemot att se albumet! Vad spännande!
    kram,
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev, visst är det roligt att fynda saker som man kan göra om! =)
    Fint kort på Max och kusinen!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot dina layouter MASSOR!!!
    Kan redan nu föreställa mej dem som gudomligt fina, för det vet jag att de är.
    De är ju gjorda av ett proffs! :D

    Härligt foto på kusinerna förresten! Inte lätt att få två små killar att sitta still ;)
    Och krukan och ramen vart jättefina bägge två! :)

    Kram på dej stumpan!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design