Så tröttsamt...

Dagens (eller nattens) I-landsproblem...


Jag fick för mig att uppdatera min iPhone kl 23.50. Det brukar ta 10-20 minuter, men just den här gången hände något fräsigt... Den uppdaterade på och sedan fastnade den i en recovery loop. Det betyder att den bara står och harvar i startläge med äpplet som enda symbol. Jag försökte sätta i den och återställa med iTunes, men eftersom det står och jäklas så synkar den inte. Jag fick uppdatera iTunes. Det tog 30 minuter... Sedan fick jag börja googla. Det var första gången som jag fick se ordet "recovery loop". Sagt och gjort så gjorde jag en recovery på den och nu har den återkopplats med iTunes och håller på att återställa telefonen. MEN för att göra en sån så måste man först fixa en DFU på själva telefonen, dvs hålla ner och släppa knapparna i olika omgångar...Vad i hela helvetet är en DFU!? *googla googla*. Tack google!... Klockan är 2.30 snart! Jäkla tur att jag har kvällspass imorgon! Det är första gången som telefonen har jäklats med mig (och förhoppningsvis sista)... Guuud vad trött jag är!! Försvinner alla kontakter så blir jag handikappad! Trött och nervös...en härlig kombination! 24 minuter kvar på uppdateringen...Blääährg!! Jag måste ju ha telefonen imorgon. Larmet är ställt, då det ska uträttas lite ärenden och sånt, men i den här takten så lär jag vara vaken lagomt till det ringer ändå! BAH!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design