Nytt projekt

Då har jag påbörjat ett nytt projekt. Eller egentligen är det 4 i 1, men det är ju samma så det får heta "ett" projekt. Jag började lite smått, men näsan rinner som en påskruvad kran, så det blev inte så mycket gjort. Jag har en månad på mig så jag kan ju påta på lite då och då.


Max är lite bättre i förkyldningen. Han nyser fortfarande en hel del, och näsan rinner. Dock är han inte lika varm idag så det går åt rätt håll! Jag tror att varannan människa som jag känner är hemma med sjuka barn just nu. Jäkla höstsnuvor... Det har varit så lugnt och skönt under sommaren, men så fort vädret slår om så börjas det...


20120927-160415.jpg

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Vad har du för det för projekt? Klä om lådor?
    Jag håller också på med en liten sak. Jag kan inte skriva på min blogg för hon som ska få den tjuvläser mej ibland :)
    Jag har gått in på hennes fb (min tremening) laddat ner 80 av hennes finaste bilder. Köpt en fotopärm och ska klistra i alla bilder. Skriva förord och döpa den till något och skicka upp den utan hon vet. Jag har anmält henne som fotograf nämligen och jag vet att hon inte har någon portfolio. Jag har ingen erfarenhet av det här men jäklar vad kul det kommer att bli!
    Hon har ju aldrig tid men är så begåvad att jag måste ge henne en knuff. Har även kontaktat kommunen och pratat om henne så snart hoppas jag det händer saker. Skulle ju vara kul med en kändis i släkten!
    Hoppas att du känner dej starkare och friskare idag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas han kryar på sig helt! förkylningstider överallt... krya på dig du med - ser fram emot att se mer av ditt projekt :) kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Ser fram emot att få se fortsättningen på projektet!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design