Nackspärren från helsicke...

Jag har än en gång sovit på soffan (nej vi har inte bråkat, det är för såren på magen efter op;) ). Jag drömde riktigt läskiga drömmar inatt. Ett tag funderade jag starkt på att gå och lägga mig i sängen igen. Jag hade sånadär konstiga "mellan dröm och vaken" grejer hela tiden. Kunde inte skilja vad som var vad. Till slut så klev jag upp och gick omkring lite, men jag var så trött så jag somnade ganska snabbt igen. Den här gången drömde jag att jag hade ramlat och skadade en massa rygg- och nackkotor. Jag blev förlamad och fick mindre panik, eftersom vi snart ska flytta och så. Drömmen tog aldrig slut! När jag vaknade i morse så låg jag som en korv! Nackspärren gav sig till känna omgående... Nu sitter jag här som en kruka med gamnacke. Kan inte röra huvudet åt något håll alls! Hoppas att det går över snabbt...sist hade jag spärr i flera dagar, men även betydligt med ont då oxå. Det gör inte saken bättre att Max sitter och spelar Sean Banan på repeat.


Jomen igår åt jag ÄPPELPAJ!!!! Och fick inte ont!! Så nu blir det äppelpaj till frukost, lunch och middag framöver! eller nej, men nästan ;)


Hoppas att jag får Leilas fina pajformar idag!! Då ska jag trotsa både nackspärr och elände!

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Hu! Du har det inte lätt! Hoppas att åtminstonde nackspärren försvinner idag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch och fy vad jobbigt det låter, hoppas den släpper snart! Vad härligt att kunna äta äppelpaj! Själv fick jag ett mindre gallstensanfall i dag men det släppte tack och lov efter en timme eller två. Hade ätit kokt ägg... en av mina favvos...

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design