Mat!

Idag kom linas matkasse igen! Massor med god mat kan jag garantera. Det är med sorg i hjärtat som jag konstaterar att det är näst sista kassen... Linas levererar tyvärr inte dit vi ska flytta. Tråkigt men så kan det vara. Jag har iallafall lyckats skrapa ihop 200 poäng så nu ska jag snart klicka hem ett mixer-set från Philips! Jag saknar en bra mixerstav.

Idag har jag haft ont i det vänstra benet. Från rumpan och neråt. Det var bra imorse, när jag klev upp. Men när jag klev ut bilen, utanför jobbet, så gjorde det jätteont helt plötsligt. Halva benet domnar av till och från, så jag antar att det är en nerv som har kommit i kläm. Ja, jag vet inte men ont gör det iallafall. Men man ska väl få lite andra krämpor nu når gallblåsan inte finns längre ;)



20120917-191751.jpg

CONVERSATION

5 kommentarer:

  1. Vad tråkigt när du hittat något du gillar! Hoppas det ordnar till sig med benet! Kram

    SvaraRadera
  2. Trist att de inte levererar dit du skall hän! Hoppas det bättrar på sig med krämpan! Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja, summan av eländet ska väl vara konstant... I flera år funkade min mage och huvud bra, men dottern hade stora problem på skolan. I takt med att hennes skola blev bättre började jag få problem med min migrän och IBS... Lina levererar inte hit heller, så jag får bara sukta...

    SvaraRadera
  4. Kikar in och hoppas att du mår bättre idag <3

    SvaraRadera
  5. Du får njuta desto mer av matkassen nu och av nya fina huset sen!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design