Småstadsliv

Har någon sett Småstadsliv? Om inte, se filmerna!  Två fantastiska män som skriver manus och allt själv. Kanske man måste vara norrländsk för att gilla humorn? Jag vet inte, men vad jag vet säkert är att jag kan skratta tills jag nästan kvävs! Ett par av deras nyare karaktärer, Sölve och Leif, är fantastiska! Kolla You tube om ni inte tror mig :)


Vi hade turen att stå på gästlistan, och gratis är alltid bäst! ;) Det blev slutsålt ganska snabbt och en av deras sista föreställningar. En av dom bästa jag har sett!20120729-011247.jpg


20120729-011323.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Nä har inte sett dem. Men de är säkert hur kul som helst. Vad härligt att stå på gästlistan. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design