Lite shopping

Idag var vi till birsta för att inhandla en ny höstjacka åt Max. Plus en halv garderob då han har växt ur allt under sommaren... Emelie och Alfred hakade på! Det blev lite lunchande och glassätande innan vi for hem igen. Max har provat alla kläder som vi köpte. Det var 5 långärmade tröjor, en hoodie, 4 par byxor, 12 par strumpor, lite boxershorts, en mössa och en snygg höstjacka. Han har även hunnit prova ett gäng strumpor. Jag tänkte kolla efter ett par byxor, men med såren på magen så struntade jag i det. Det ömmar som sjutton och jag är livrädd att tejpen ska fara upp! Dom har ju tydligen sytt inifrån så det är bara tejpat på utsidan.


Den här tror jag skulle passa bra i nya huset, i hallen! Halvtaskigt ljus, men man ser ju ungefär hur den ser ut.


20120828-171110.jpg


Och så blev det lite lunch på McDonalds...


20120828-171125.jpg


Alfred är ju lite liten för att äta så han tuggade på Emelies händer istället.



20120828-171141.jpg


20120828-171151.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Jättefin pall! Har sett något liknande på Åhlens inredning dom köper alltid in så läckra saker..

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design