Glossybox

Igår damp nya Glossybox ner i brevlådan! Det är som lilla julafton varje gång, och hittills är det nog bara en produkt som jag inte har använt i alla boxar! (det var en knallröd läppenna)


Denna gång fick jag:


Skinplan Vitamin C Boost (för huden, fullsize) 545 kr


Alessandro Fotkräm (30 ml) pris 139 kr/100 ml


BrilliantSmile tandkräm (fullsize) 149kr


Anatomicals ansiktsmask (fullsize) 39kr


Alessandro Nagellack (fullsize) 119kr


Allt detta för blygsamma 139kr!! Närmare 900 kr i produktvärde! Fantastiska box!!!


Klicka HÄR för att starta prenumerationen! =D


20120731-153600.jpg

20120731-153615.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Jag är sugen på att prenummerera, men vi kan inte ha parfyrmerade produkter hemma, får man sådana oxå?

    SvaraRadera
  2. Berätta mer, vad är Glossy box? aldrig hört... ;-) kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design