Kaffe, Te eller choklad?

Daniel kom hem och överraskade med en kaffe/choklad/te-maskin idag! En Nescafé Dolce Gusto. Fantastisk söt liten maskin som förmodligen kommer att bli familjens bäste vän här hemma. Daniel hade även köpt olika kaffesorter, choklad och chai latte! Just nu sitter jag och sippar på en Chai och jag kan ju berätta (till mini stora förvåning) att den smakar precis som min favorit på Waynes. Det bästa av allt är att man kan köpa kapslarna i mataffären, och dom är inte så dyra heller!
Max sitter och dricker lite varm choklad, så vi får snart veta om den är godkänd eller ej, och Daniel grillar hamburgare till middag.


Lycka i en kapsel ;)




CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Åhh, chai latte, stor favorit för mig!

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar överraskning! Härligt!

    Hoppas du har en fin vecka Malin! Kramar

    SvaraRadera
  3. Gott vi har oxå en kaffe maskin alltid kul att kunna ta vad man är sugen på :) hoppas det är bra med din mage å din måndag blir härlig kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design