Glossybox

Igår kom denna månads Glossybox! Jag blir hysteriskt lycklig när denna kommer. För det första så är den inslagen i ett lyxigt rosa paket. När man öppnar så blir man alltid glatt överraskad.


Denna månad är det massa fina grejer med och allt för den blygsamma summan 139 kr. Värt varenda öre och lite till. Jag gillar ju att prova nya grejer.


Innehållet:


Ett hårpulver för volym från Maria Nila ( 129 kr)
12 ml HÃ¥rolja, Davines (340kr/135 ml)
Mascara, Oriflame (155 kr) Så typiskt att jag köpte en ny mascara i förrgår....
4 ml Nagellack, Nails Inc (159 kr/10ml)
l'oreal youth code luminizer, Dagkräm (229 kr)


Sammanlagda värdet i lådan är ca 600 kr!


Är det någon som vill prova så följ den här länken (så får jag ett par extra poäng ;)




CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Köpenhamns morsanmaj 01, 2012 5:09 em

    Åh så härligt:-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul. Som julafton en gång per månad!

    Vilken härlig färg du fick på nagellacket. Mitt var lite mud-färgat, också snyggt. Sen fick jag andra saker än du i min. Kul också att de är individuellt anpassade i den mån det går!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design