A Game of Thrones

För er som har missat Game of Thrones...ni har missat nÃ¥got i hästväg (om ni inte medvetet väljer att inte se det dÃ¥ det kanske inte är den genren)! Den är galet rörig och man skulle behöva penna och papper för att komma ihÃ¥g alla karaktärer, men ujuj sÃ¥ bra den är.
Jag fullkomligt äääälskar serien!  SÃ¥ mycket att jag fick panik och köpte dom tvÃ¥ första böckerna och läste nästan klart. Har halva andra boken kvar, men den mÃ¥ste jag läsa nu känner jag...
Och nu sänds andra säsongen i USA och börjar lida mot sitt slut, och jag fick än en gång panik när jag läste det och köpte 3:e och 4:e boken. Förhoppningsvis hinner jag plöja igenom dom på semestern. Om inte annat så kan jag ju se den andra säsongen när den börjar sändas här...om ett år kanske. Almanackan är ständigt fullproppad så det skulle inte förvåna mig ;)



CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. När jag läser blir jag förvirrad av att det är för många karaktärer i boken ...men inget går upp mot en bra bok på semestern :) ha en fin dag kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design