Tips

Tänkte bara slänga in ett litet tips! Idag har jag fått tag på ett överlägset läppbalsam! Mina stackars läppar var så torra (ökentorra) i ett par veckor. Sådär frustrerande, jobbigt torra. Inget jag provade funkade alls så idag tog jag och testade eucerin lip active och fantastiskt nog så känns inte läpparna torra längre!! Jag har bara smörjt två gånger sedan lunchtid!! *lycka*

Jag använder nästan aldrig läppbalsam, men den här är min nya bästa vän!!






20120418-215059.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Ska tisa mellandottern, hon brukar bli ökentorr och fnasig. jälv har jag alltid lite läppglans! Kram

    SvaraRadera
  2. ph5 eucerin är toppen jag har bara deras dusch olja och bodylotion har aldrig varit såå mjuk i skinnet på hela kroppen förr.......superduper ....ha en fin dag kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design