Näsblod och annat skoj...

Här varvas dagen med näsblod, hosta, feber och snor i mängder. Max har dragit på sig samma härliga förkyldning som Daniel har gått och dragit på i någon vecka. Hoppas verkligen att det går över tills på tisdag då han fyller 5 år. Han ser så fram emot alla presenter och tårtan :)

Maja (hunduslingen) har blivit knäpp...Hon är uppe och vankar halva nätterna, sitter och suckar på min sida av sängen. Hör jag henne inte sp tar hon i och skriker ordentligt tills jag kliver upp. Oftast så blir hon nöjd om jag går och lägger mig på soffan...då knallar hon efter och lägger sig tvärsöver benen, där hon somnar gott. Ingen bryr sig om mina mörka ringar under ögonen minsann! Gaaaah!

Solen skiner ute och det är många grader varmt, men det spelar ingen roll när man har en sjuk son och en hund som vägrar att gå ut. Jag blir nog blekast i år oxå...

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. vi kan vara bleka tillsammans. =)

    SvaraRadera
  2. Haha japp! Men du brukar väl få färg? Jag är ju som en albyl året runt...möjligtvis lite rödaktig i tonen men annars är det transparant/vit som gäller ;)

    SvaraRadera
  3. Köpenhamns morsanapril 13, 2012 10:56 em

    krya på er!!!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design