Dagen

Idag har min lillasyster varit hit och hämtat en massa bebiskläder och vår Emmaljunga barnvagn. Hon och Niklas ska ha barn om drygt 5 veckor!! Det ska bli så spännande och Max ser fram emot att få en liten kusin. Just nu är det han som är minstingen i kusinskaran.
Vi hade sådan tur att Emelie hade bakat morotskaka! Den lade sig som bomull runt hjärtat (och magtrakten). Vi fikade hos mina föräldrar, så det blev en mysig dag med nära och kära.
Imorgon väntar jobb igen! Ska bli skönt att komma tillbaka efter en veckas sjukfrånvaro. Känner mig inte helt hundra än men jag smittar inte längre iallafall. Det är jobbigast på morgonen och kvällen när halsen börjar ömma och näsan blir tvärtäppt.

Det är en spännande vecka som ligger för fötterna...hoppas att den blir bra!

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Och vad roligt att din syster snart skall få en liten! *ler* Grattis!

    Vilka underbara tips du bjuder på och inspirerande foton! Tack skall du ha - men du, inte var väl det ett enkelt kort?? *skrattar* Det var ju otroligt genomtänkt och välgjort!

    Många krama och hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Morotskaka lät underbart!
    Ha en bra början av veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummarna för en toppenvecka!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design