Snabbvisit

Jag och Max har varit och hälsat på mina föräldrar en snabbis. Mamma hade, som vanligt, 100 järn i elden. Jag begriper inte hur hon hinner med allt...
När vi kom så hade hon precis gjort klar maten till ikväll. Sedan påbörjade hon en kaka, som såg riiiktigt god ut! Medans kakan stod i ugnen passade hon på att plantera om lite orkidéer. Efter det skulle kakan ut och få en frosting. När kakan var helt klar så fick hon för sig att baka matbröd till rätten som hon nyss gjort klar.
Jag satt på min rumpa under hela vistelsen, men jag känner mig så trött av allt stök.

Kakan var inte helt klar. Det skulle på något mer innan serveringen.



Roligt att se min kakburk, som fortfarande används flitigt!



Här är ett gäng trötta tulpaner, som mamma skämdes över. Därför var jag snabb att fota och lägga ut till allmän beskådan! Nä, jag tyckte att dom var ganska vackra, även om dom var trötta. Det såg ju inte ut som tulpaner ;)

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design