Lite nytt iallafall =)

Kommer ni ihåg att jag skrev "Nu får det vara nog med sjukdomar"? Sjukdomarna bestämde sig för att det inte var nog och skickade mig på akuten, natten mot onsdag. Eftersom jag alltid är rädd att besvära (och gärna har ont i fred) så smög jag ut (eller vaddå smög...jag kravlade mig ) ur huset på natten och körde till sjukhuset. 04.30 hade jag fått nog. Jag hade kraftiga magsmärtor som inte avtog så något fel måste det ju vara liksom ;)
Jorå, det visade sig vara gallsten! hurrahurra...Så nu har jag fått sådana oxå! Life is peachy...
Gallstenarna var för små för att operera bort just nu, men får jag smärtor igen, tillsammans med feber, så tar dom bort det.

Över till något roligare. Vi på stampartic gjorde projekt till Maja Designs artikel nr.2 Skärgårdsliv.
Jag gjorde en She ART tavla (på ordentlig nybörjarnivå, men någon gång ska ju vara den första ;)








Ha en fin måndag!!
Kram
Malin

CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Flinke flinke Malin!!
    SÃ¥ flott et bilde du har laget!
    Utrolig kreativt og bare så fint :)
    For en skatt å ha på veggen!
    Huff og huff, gallesten er ikke moro, og du din tokhøne som kjørte selv til sykehuset! Håper at de holder seg i ro og at de ikke gir deg noe mer problem. Ta vare på deg selv og krya på dej ;)
    Masse klemmer

    SvaraRadera
  2. Men snälla vän, vilken otur du har. Du låter lite som mig......hoppas att allt går över av sig själv, men det var tur du åkte in! Vad fin tavlan blev!!
    Kram på dig och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Nydelig bilde du har laget min venn ♥ og søte deg nÃ¥ mÃ¥ dere da ha fÃ¥tt nok sykdom for flere Ã¥r framover.

    Sender dere alle varme klemmer

    SvaraRadera
  4. åååååh, jag har haft gallsten och fått operera bort gallblåsan så jag känner verkligen med dig. Ingen lek =(

    SvaraRadera
  5. Hej vännen, hoppas att det går mycket bättre nu.....KRAM!
    Du måste bara förklara hur du gjorde denna fina tavlan. Den är KANON!!! jag vill också göra sånt.
    En liten avis Sinikka

    SvaraRadera
  6. Läcker tavla...Vi ska ha workshop i Mixed MediaArt i vår förening den 1 april...Ska bli hur kul som helst =)
    Läste om din gallsten,,har samma problem själv...men dom ska inte ta bort den för det problemet försvinner inte.Utan jag har helt enkel ändrat min kost skippar sånt som ger en problem...Så nu är det över 1 år sen jag hade ett anfall sist....
    /M

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design