Hurra...hurraaaa

Inatt har jag hat ett gallstensanfall. Hur vet jag det? Jo, efter 4 timmars intensiv ondska i mellangärdet, med ryggont och illamående så tog jag fram min trogne vapendragare Google. Magkatarr har jag lite då och då, så jag vet hur det känns. Nu googlade jag på magsmärta och det första som kom upp var gallsten. Det stämde in på pricken! Till och med att man får ont i ryggen.
Jag satt i soffan och sov inatt, i fosterställning. Vaknade vid 4 och hade lika ont, så jag värmde mina värmetofflor och lade en på magen och en mellan skuldrorna. Det hjälpte lite, lite, så jag kunde somna om.

Var nyss på apoteket och inhandlade diverse smärtstillande medel. Långtidsverkande...Glömde köpa fil! Tror inte att det är någon höjdare att försöka ge sig på någon form av mat nu till morgonen. Bläh..

Om ni kikar in lite senare idag så ska jag visa hur min 'She-Art' tavla blev!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design