Myskväll

Igår hade vi en riktig myskväll! Var ut och firade en bekant till Daniel som fyllde 30. Hennes man hade ordnat fest med buffé och roliga tävlingar. Bland annat så ingick det tjurridning...Det såg inte helt enkelt ut, att hålla sig kvar på den hala sadeln oavsett strumpbyxor eller vanliga byxor! Max och Daniel spelade några bilspel oh vid 22 for vi hem till älskade soffan för lite filmtittning.
Vaknade 8 idag med en jobbig halsvärk :( vi som snart ska bege oss ut på långpromenad... Vi ska gå en lång slinga i skogen, upp på ett berg där det serveras våfflor på söndagar...är jag såhär så får min lillasyster dra både mig och Max på snowracern ;)

20120212-093213.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Låter som en toppenkväll :) Hoppas halsontet ger med sig så att du blir piggare under dagen! kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! =) Det är ett helsicke med halsont :S Men det är bara att uthärda ;)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design