Tillbaka till skolan

StampARTic har öppnat igen, efter sommarlovet! Och eftersom så många börjar skolan nu så blev det "Back to school-tema".
GÃ¥ genast in och kika pÃ¥ alla tjejers fantastiska projekt!!  =)

Jag gjorde ett pennskrin till Max...även fast han har typ 3 år kvar till skolan ;P
Men han blev riktigt glad över skrinet =)





Idag är det riiiiktigt tråkväder och jag har 4 dagar kvar av min semester...Kanske man skulle ta och städa huset? det var ett tag sedan vi gjorde det :-/ Men så blir det på sommaren! Man har ju inte tid för sådana tråkiga aktiviteter! =D

Dessutom så ska jag nog ta och ringa frissan! Jag är så trött på mitt slitna hår nu som alltid åker upp i en tofs mitt uppe på huvudet eller en fläta i nacken...Jag tror att dom ska få "fria händer" med lite restriktioner som Inte Emo, inte galet kort, Inte pottfrilla...osv. Jagmenar det är lite läskigt för jag vill ju ha någon som vet vad dom pysslar med! Frillan ska passa mitt runda ansikte =)

Jaja, nog tjatat!

Ha en mysig måndag!!
Kram
Malin

CONVERSATION

14 kommentarer:

  1. Jättefint pennskrin! Jag blev sugen på att göra en själv till min son. Har du någon mall till skrinet?

    SvaraRadera
  2. Men vad fint Malin!
    Roligt att Stampartic är tillbaka efter semestern:)
    Ska bli så roligt att få se vad du hittar på här, saknar tig i DT gänget mycket.
    Fina färger Max måste blivit super nöjd.
    Sköt om dig, kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Åh vilket kanonläckert pennskrin... undrar om något av mina barn (15 och 17 år) skulle vilja ha ett?! ;-)
    /Pillan

    SvaraRadera
  4. Wow så fint pennskrin. Nu längtar väl Max till han också får börja skolan.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. WOW....THIS IS SUCH A DARLING PROJECT....LOVE THIS FABULOUS PENCIL CASE. YOU ARE SO CREATIVE!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart fint pennskrin, Malin!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  7. Bara så fint!! så avis, skulle oxå vilja ha ett sånt?

    kram Katja

    SvaraRadera
  8. SÃ¥ stilig eske! Skikkelig fint med de stjernepapirene. Og Edvin er jo bare vakker...:)
    Ida

    SvaraRadera
  9. Men gud vilket fint pennskrin! Helt underbar.

    SvaraRadera
  10. Åhh så fin!! Du är makalös på allt du sätter händerna i!! :D
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Åh vilket fint pennskrin, har du gjort det från början? Alltså nån mall eller har du klätt en liten ask?? Om det är mall, har du mallen kvar? Skulle vilja göra en till min tjej som precis nu började ettan...

    SvaraRadera
  12. Oj, vad fina saker du skapar. Med ett sådant här pennskrin måste man ju bara längta tillbaka till skolan:) Tack för fin inspiration!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design