Sommar

Förra veckan var det ett par dagar som var otroligt varma. En dag var det sÃ¥ varmt sÃ¥ termometern visade 30 grader inomhus! Den dagen packade jag och Max ner badkläderna och drog iväg till stranden =) 
Både jag och Max använder solskyddsfaktor +50 eftersom vi har galet känslig hud. max får iallafall lite färg men inte jag...Jag missade en fläck på foten och tror ni inte att jag brände mig illa där! ;P

När vi kom hem igen sÃ¥ visade termometern 42 grader! (alltsÃ¥ som var mest i solen) Det var fortfarande 30 grader inne sÃ¥ vi packade in oss i vardagsrummet och slog pÃ¥ ACn. Efter 1½ timme var det 23 grader där =)

På pysselfronten står det ganska stilla. Jag har två kort på gång, varav ett nästan är klart. Det kommer nog imorgon...
En annan rolig grej är att mitt "glasskort" vann en utmaning hos Svensk Scrapbooking, så jag kommer att få en helårsprenumeration på Inzpira magazine =D

Till helgen ska jag åka på Sonisphere med jobbet! Det ser jag fram emot massor =D Jag missar iofs Helloween på gatufesten här i stan, men wattahell, jag får ju se Slipknot igen! Och dessutom ska In Flames, Arch enemy och Mustasch spela där!! Weeeee!!! =D

Om 3 veckor går jag på min semester!! Det ska bli galet härligt!!

Ha en fin dag alla!!

Kram
Malin

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Huga så vaaaarmt det lät....inget för en sånn värmekänslig Norrlänning som mej!! =)
    LÄt härligt med lite musikutflykt......mina tjejer tänkte nog minsann ta och åka ner till s-vall på gatufestivalen.....=)

    Ha det så bra vännen
    Kram karm *fniss*

    SvaraRadera
  2. jag tar till Helloween-plats =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design