Ännu ett kort till CCn =)

Åååå gud jag har haft en grym nackspärr sedan igår. Det är jobbigt att försöka vara glad och trevlig på jobbet när man inte kan vrida huvudet eller koncentrera sig på något annat än att sitta stilla! Jag har smörjt med linnement för att värma upp musklerna lite, men jag tror att jag har använt för mycket på kort tid (om man nu kan det) för varje gång jag tar där på huden så bränns det haha =P

Men i eländet så har jag iallafall hunnit göra ett kort till CCn =)


Det skulle vara temat "inbjudan till midsommarfest" så jag använde mig av den här söta midsommarTildan. Den representerar Svensk midsommar för mej; Regn och blomsterkrans ;P

Motivet är färglagt med distresserna victorian velvet, black soot, walnut stain, vintage photo, tattered rose, peeled paint, weathered wood, spiced marmelad och barn door.


"bannern" är från Magnolia och i den har jag stämplat ordet "fest" med magnetstämplar.
Hörnen är utstansade med Nellie snellens multi corner dies.


Sen gjorde jag även ett glasskort till CCn. Jag snodde idén av söta Petra som är en stor inspirationskälla =)


Ha en fin kväll alla goa! 
Imorgon drar jag och Max ner på Birsta city och IKEA för lite shoppin. En klar fördel att bo 5 minuters bilväg därifrån ibland =D 

Kram
Malin

CONVERSATION

15 kommentarer:

  1. such a nice card you made, thanks for the inspiration

    SvaraRadera
  2. Ja, inget säger svensk midsommar som kransar och regn! =)

    /Diana

    SvaraRadera
  3. Ja det är väl en riktig midsommar om det finns blomsterkransar och regn.

    Snyggt kort

    Trevlig midsommar

    SvaraRadera
  4. Hallå där sötnos! Ajaj, tråkigt m nackspärr :(
    Hoppas det går över till din jobbhelg.
    dina kort är underbart fina! Och superroligt att mitt glasskort kunde få inspirera lite. Må gott sötnos å hoppas du ändå kommer få en toppenhelg trots jobb. Kram

    SvaraRadera
  5. Hur fint som helst vännen, båda korten är verkligen hur fina som helst! =)Inte bra med din nackspärr,hoppas det ger med sej snart.

    Men gissa om jag blir avis att du har 5 min till Ikea.....suck,jag har 18 mil!! ;)
    Kram kram till dej och glad midsommar!

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert kort!!!
    Och glassen ser mumsig ut! ;)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Wow, this is absolutely magnificent! A breathtaking creation...colored to perfection!

    SvaraRadera
  8. Hiya Malin
    gorgeous card! Thanks for sharing. As always it's beautifully coloured and one can feel the your passion for Magnolia!
    Hearts and hugs,
    Alessandra

    SvaraRadera
  9. Vilken underbart Midsommarkort, ja lite regn har ju faktiskt blivit en tradition :-)
    Trevlig Midsommar!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  10. Åååååå, så nydelig! :)

    SvaraRadera
  11. jag skriver här med! UJ va du skapar fiint, så vackert.
    Glad midsommar

    SvaraRadera
  12. What a gorgeous card !! I like all the white with the pink details....great layout. And Tilda is beautiful coloured. The ice-cream looks YUMMY !!!!! Love from Holland , Christa.

    SvaraRadera
  13. Ahhhhhhh... ÅÅååååååååhhhh!
    Så jäkla fina kort!!!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  14. Hej!

    OHHHH så alldeles underbart midsommarkort. Gillar alla dina dekos, speciellt den lilla bannern är så fin och vad snyggt det är med de stansade hörnen.

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design