Lördag

Jag var bara tvungen att köpa Magnolias Edwin som pirat eftersom jag har Tilda som pirat :)
Dom är ju så söta och sitter perfekt på födelsedagskort eller inbjudningar till barn! En av mina vänners barn fyller år idag och vi ska dit och fira honom och då passar PiratEdwin perfekt.

I just had to have Magnolias Edwin as a pirate since I have Tilda as a Pirate :)
They are adorable and perfect on birthdaycards or invitationcards for children! One of my friends son is having his birthdayparty today so I've made him a card.

Jag har fotat i kvällsljus så det blev lite för kall blå färg på hela kortet.

This photos were taken yesterday in the evening so the quality is not the best...It became a little to "cold blueish".

I've painted him with the distress ink colours; Black soot, tattered rose, vintage photo, walnut stain and faded jeans.

Stjärnan har jag klippt ut från ett vanligt vitt papper och färglagt med distressen Wild honey. dom små stjärnorna är från en Qk dies. Alla mösntrade papper är från Magnolias nyaste kollektion.

The star I've cut out from a plain paper and coloured it with distress ink Wild honey. The small stars are from a Qk dies. All patterned papers are from Magnolias newest collection

Ha en riktigt fin helg!!

Have a great weekend!!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

11 kommentarer:

  1. Kjempefint kort!!
    Lekre mønsterark i nydelige farger:) flott med alle stjernene!! Og Edwin pirat er jo bare herlig da.. ♥

    Ha en fin dag!
    Klem fra Heidi:)

    SvaraRadera
  2. Et herlig charmig kort!!! Så flotte detaljer og nydelige farger!!!
    Tusen takk for søte kommentarer - de setter jeg stor pris på at kommer fra nettopp deg :)
    Ha en flott weekend!
    klem, Lena

    SvaraRadera
  3. Such a fabulous card and I love that sweet Edwin. Gorgeous colouring and pretty layout. Thanks for visiting my blog and leaving a comment.
    Marion

    SvaraRadera
  4. Å det där kortet tror jag att jag gör en "steal-it-all" på. Sonen ska på kalas imorgon å måste ju ha ett kort till presenten! :-)

    Å ang mitt kort med motivet så är det inköpt i en butik som du kanske hört talas om: handarbeta.... hi hi. Crafty indivduals (eller hur det nu stavas) har olika ark med massa fina motiv - när man inte är så duktig som du på att färlägga så är det perfekt!! :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Åh va gulligt!!!

    SvaraRadera
  6. Kortet är superfint!!! Tack så mycket Malin! :-D
    Kan säga att du impade fint på mina mostrar med det kortet. :-D
    Kram!

    haha... Just det. LEo tog på sig båda kepa och solbrillor idag, sen har han tisslat och tasslat med Joel i vardagsrummet. Rätt som det är så kommer han springande och kläcker ur sig "går du hit ofta?"
    Efter ett tag kommer han igen, fortfarande med brillor och kepa, "How are you doing?"
    Vart ska detta sluta?

    SvaraRadera
  7. Underbart som vanligt! Älskade din stjärna där, supersnygg, liftvarning utfärdad!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  8. Hi there , your work is so so beautiful it really is.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  9. Vad fint kortet till Leo blev! =) Hoppas han blev glad för det!
    Vi har sol men saknar värmen, blåser dock inte lika mycket idag, så bara det gör skillnad! =)
    Hoppas du får en fin vecka, vi funderar på att fara till Trollbyn i sommar, kanske tittar förbi då!
    Ha det så bra!
    Kram, Elenor

    SvaraRadera
  10. Hejsan på dig!
    Nu har jag hittat din "huvudblogg", fattade inte det innan:OD
    Vilket underbart kill-kort. Jag tycker alltid det är svårt att göra roliga kort till killar, men du lyckas ju superbra!!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design