Vår, vår, vååår!

Nu är det vår på riktigt!!...det brukar jag alltid säga och dagen efter är det snöstorm. Men det är äkta aprilväder och vårväder när det är som värst. Här i Sundsvall har iallafall krokusen och snödropparna slagit ut och man får en såndär härlig vårkänsla!
Spring has finally arrived! I say that every year and the day after we have a blizzard ;P But that's april weather here!
Eftersom det är vår så tänkte jag att det passar bra med ett vårigt kort som jag har skapat till Handarbetas blogg :)
Since it's spring I thought that a springcard would be nice =) I've made it for Handarbeta.

Jag har använt den ursöta stämpeln Tilda med shorts. Jag har färglagt med distresser och använt Vintage photo, Tattered Rose, Walnut Stain, Pine needle, Forest Moss, Faded jeans och Weathered wood.

För er som har missat! Maja Designs nya kollektion Crea Diem finns i butiken!! Skynda in och dreggla lite över dessa :D

Jag har använt papperet Stark och Fri. Det som är så bra med Majas papper är att dom är dubbelsidiga.
Minirosor och löv från Prima. Naturligtvis var jag tvungen att ha med pearlmaker på kortet! Har även sytt med symaskin för att få lite extra utan att använda så mycket dekorationer.
Band och spets tillsammans med den stora vita blomman är mitt egna.
Ha en riktigt härlig helg alla!! Och missa inte April månadstävling!! :D
Have a great Friday!!
Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Hej. Vilken fin rosett du gjort.. hur har du gjort den? Mikaela

    SvaraRadera
  2. What a wonderful card!! Love the soft green with the dark brown :o)

    SvaraRadera
  3. Vilket tjusigt kort! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Toppenfint!

    Ha en mysig helg vännen <3

    SvaraRadera
  5. Härligt kort och de nya Maja pappren är ljuvliga. Tilda är oxå söt, får kanske ta mig en tur till Borås.

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart kort! Förstår inte hur du ALLTID kan göra så otroligt vackra kort.. Eller bloggar du inte alla?! hihihihi ;)
    ha en härlig helg!!
    massa kramar!

    SvaraRadera
  7. Riktigt, riktigt fint vännen! Sååå fina fäger och din färgläggning, ja dn vet du vad jag tycker om! To die for!!!! Kramiz!

    SvaraRadera
  8. Har en liten grej till dig i min blogg!!!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design