Till en vän

Det här kortet har jag gjort speciellt till en vän =) Det lades på postlådan idag så det når henne imorgon förhoppningsvis. Det är en go vän som alltid får mig på bra humör och vad passar bättre än ett "alla hjärtans dag-aktigt" kort då?

I've made this card for a dear friend. She will receive it by mail tomorrow...I hope. It's Vallentines day on sunday, so the card is a little vallentine(isch) ;P I've used distress inks and tombows to colour Tilda

Det här söta motivet kom med posten igår! Dangeling Tilda heter det och hon hänger lixom i ena handen.



Vill även passa på och lägga in en liten utlottning av 2 inträdesbiljetter till Stockholm City Scrap träffen!! Gå in HÄR för mer info! =D


Lycka till och jag hoppas att vi ses där!

Kram
Malin

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kort, din vän kommer bli så GLAAAD! Underbar stämpel...

    SvaraRadera
  2. Nyyydelig! Du maler utrolig flott! Så heldig din venn er som får en sånn i posten i dag.
    Ha en flott dag!
    Klem, Yvonne :)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! =)
    Hoppas din vän blir glad för det!
    Hemma och kurerar mig idag, orkade inte fara till jobbet!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det känns som man bara upprepar sig här - jättefint kort!!!


    Tack för besöket i bloggen!
    Med så mycket snö så känns det inte fel att göra lite julkort, då ligger man ju bra till i december också, det blir nog jobbigare i vår och sommar, så jag tycker absolut du ska hänga på utmaningen!

    SvaraRadera
  5. Wow wow wow...sååå nyydelig kort!!
    Herlige farger og superlekre detaljer!!!!
    ♥♥♥

    Klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  6. ååååh!!! KOrtet är underbart!!
    Älskar färgerna å så fint med rosorna i blommornas mitt. magnolias papper är så himla läckert! HAde bra gärna velat äga såna jag också.
    Du är bäst vännen!! I allt du gör! <3
    Den tjejen som kommer få detta kortet kommer bli überglad!

    OOH! Tänk den som kunde få åka på denna pysselträff!
    Jag hade planerat att jag och familjen skulle åkt dit, men såg att vi har match den helgen å eftersom både jag och min man spelar för samma lag verkar det tyvärr kört =((((
    ÄR så jävla ledsen..för jag ville verkligen dit!
    Men jag håller fortfarande på med operation: övertalning här hemma! ;)

    Kramis på dej å trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  7. Massor av underbart fina kort du gjort igen.
    Hoppas du får en underbar helg med tid för scrap.
    Pst....har du sett att landstoken fått in nya fina magnolia fr tidningen ;0)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Helt sagolikt sött! Är så imponerad att du gör massor av fint nu! Bara "sprutar" ur dig! Ska bli så skoj att få se dig "in action" på riktigt! Kramar!

    SvaraRadera
  9. Gissa om jag blev glad!!!!
    Glad, rörd, varm i hjärtat och tårögd!

    kortet är fantastiskt här i bloggen men i verkligheten ett mästerverk!!!

    Tack Malin för att du är du!!

    Kram, Fia

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design