Max pysslar

Jag har inte kunnat pyssla så mycket då jag har ont i axeln fortfarande...det är då själva helsicke att det ska vara i högeraxeln! Men den börjar bli bättre så ikväll har jag färglagt en magnolia som kom med posten idag ;P

I have'nt been able to make some new cards in a few days because of my right shoulder... Why does it have to be that one? But it's starting to get better so this evening I coloured one of my new magnolias that arrived today ;P

Max gillar oxå att färglägga. Han vill inte färglägga med sina vattenfärger och kritor, utan det ska vara mina distresser =) Mammas pojke ;P

Max likes to paint too. He does'nt want to use his watercolours...it has to be my distress inks =) That's mamas boy :P


Ha en riktigt härlig kväll!

Have a great evening!

CONVERSATION

7 kommentarer:

  1. Det skall läras tidigt att bli så creativt som du.
    Hoppas att axeln är bättre snart.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. Ja men så klart, man kan ju inte färglägga med vad som helst, måste han ju fatta eftersom du inte använder hans färger... ;D
    Så söt han är!
    Och du krya på dig! Inte alls kul att ha ont i axeln.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch för ont i axeln. Hoppas du blir bättre snart. Du kanske får öva att färglägga med vänster;=D?!!

    Snart sitter väl Max där med egen pysselblogg och visar snyggaste alsterna. Det är iaf vad jag tror!!

    Kramen till dig från mig vännen......
    Har du fått din efterlängtade stämpeln nu??

    SvaraRadera
  4. ååh va segt å ha ont i axeln.. Men himla tur att Max hjälper dig å färglägga... Hmmm... det kanske inte alls är DU som är så duktig på att färglägga... -kanske är det Max som gör det hela tiden..
    Himla fint kort här under!!!
    kram kram!

    SvaraRadera
  5. Min följning av din blog verkade inte funka så nu har jag gjort om det igen och nu hoppas jag det funkar! =)
    Ha en fin dag, färglägga är alltid kul! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Han är ju för söt madMax!
    Hur stor är eran säng, tro?
    Härligt att du skriver på engelska, det ska finnas nått grejs så man bara behöver trycka på en "knapp" så översätts hela sidan till det språk man vill läsa på...blablabla...=-)
    Jomen Kortet!
    Syster fyller 40 och hennes man fyller 50.
    Hade varit så coolt och snyggt med ett "vitt" kort.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Se på han da, så flink!!
    Han blir nok en dyktig kortmaker!!
    Ha en bra dag,
    klemmer fra Maya:)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design