Datakrångel =(

Det hände något med datorn i helgen och först nu har den blivit fixad av en händig sambo! Men det behövdes ett antal program och lite annat jox för att få till det...Huvva vilket databeroende man har egentligen!? Jag har ju internet i min iphone, men det är inte samma sak. Det tar längre tid och att skriva meddelanden eller sånt tar för evigt...

Iallafall så har jag gjort ett nytt DTalster för Handarbeta!



Motivet, från hÄnglar, är färglagt med distresser och tombows.


papper från maja design, Primas blommor, minirosor och pearlmaker. Nästan allt finns i handarbetas shop =)

Imorgonkväll kommer ett nytt inlägg! Eftersom datorn fungerar igen så lägger jag upp det så fort det är klart!

CONVERSATION

9 kommentarer:

  1. Ja visst är man beroende? Vi har dragits med en krånglande dator lääänge men nu har vi köpt en ny och lyckan är total :)
    Som vanligt super super fina kort!
    Är det pearlmaker du har använt dig av i hörnen? I varje fall var det jätteläckert.
    Hoppas allt är bra annars med dina händer och så..

    SvaraRadera
  2. Wow - så mycket fina kort du har gjort!!! Hit kommer jag gärna fler gånger!

    ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Ja du utan dator klarar jag mig nog högst två sekunder. Hemska tanken om den slutar fungera.

    Kortet är ljuvligt fint och färgläggningen som vanligt out standing. För att inte snacka om upplägget, KANON!!

    Ha en fin dag.
    Kram//Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort, har lite datakrångel men ska se om jag kan lösa det själv, så att jag slipper skicka iväg den.
    Cykla, såklart det går! =)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är boken bra!?!? Jag vill inte läsa slut den... Har just bölat som ett barn över ett visst avsnitt! Å bara så du vet; Nikki är MIN, MIN, MIN!! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sicken tur att din händiga karl fick igång "kåmputtern" så vi får åtnjuta dina fina alster och dina vardagsuppdateringar!! "andas ut"

    Jag som är den "otekniske nr 1" skulle vilja veta hur du gjort då du har fått din signering på dina bilder i bloggen?!?! Är det svårt? sen är det ju sketasnyggt med lite tonade kanter oxå....

    Ha en underbar dag min vän :)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Skönt att datorn funkar igen, abstinsen blir stor annars...

    Jättefint kort du gjort! Vad är det för textstämpel du använt? Den var ljuvlig!

    SvaraRadera
  8. Jätte fint och läckert kort.

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  9. Hej,hej, superfint kort. Gillar oxå årets första, underbara färger. Ha det gott, //maria

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design