Canvastavla

Sonen har ju börjat på en annan avdelning på dagis nu! Förut gick han på småbarn och nu är det en avd. för större barn.
Jag bor granne med ett dagis, men eftersom dagiset som Max går på är världens bästa så åker jag 2 mil om dagen för att han ska få den bästa omsorgen! Jag vet ju detta eftersom jag jobbade där själv i över 2 år. Fantastisk personal!! Pedagogiska och goa flickor allihopa.

Det blev lite svårt när jag ville göra en present till de "gamla" fröknarna. Eftersom Max har gått där sedan han fyllde ett så har man ju gett bort det mesta inom "fixa-present-själv" kategorin ;P Det har varit kort, chokladkakor, askar med godis i, ljus och tändsticksaskar... Men till slut kom jag på en bra grej. En tavla men lite söta ord på om just pedagoger.
Det står typ Ni som tar han om vårt barn...och tröstar...hjälper oss med utveckling...Tack ;P



Här kommer lite detaljbilder:




Nästan allt material finns att köpa hos Handarbeta =D

Appropå Handarbeta! Hur många ska gå på Handarbetas träff i Stockholm, slutet på mars?!
Jag ska naturligtvis ner och härja med Fia och DT flickorna så jag hoppas att vi ses där =)!

Ha en mysig lördag!

CONVERSATION

8 kommentarer:

  1. Vilken underbar gåva!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Lovely!Fröknarna måste väl ha varit överförtjusta?

    Handarbetas träff i slutet av mars....men du kommer väl till High Coast Scrap 20-21 mars? Det var ju sÃ¥ länge sen vi fick pyssla ihop. Vi mÃ¥ste väl fÃ¥ "pladdra" skallen av de andra;0)MÃ¥nga Ume´töser ska invadera Ö-vik, Ã¥h det vill du väl inte missa....

    SvaraRadera
  3. Vilken urbra present å såååå himla läcker den är ! Du är bra fiffig du! =)
    kramkram!!

    SvaraRadera
  4. Super super fin tavla! Fröknarna måste ju ha blivit överlyckliga!

    SvaraRadera
  5. Ps, jag har något till dig min blogg...

    SvaraRadera
  6. Wow! Superfin tavla! Vilken toppenidé, antar att de blev alldeles överfötjusta när de fick den.

    Vi snorar nog ikapp denna söndag. Visst är det ett under hur kroppen är funtad som kan skapa allt detta snooooor?

    Kramen!

    SvaraRadera
  7. Supernajs tavla.. SÃ¥na skulle man ha. =D
    Hmmm handarbetas träff ja... Synd att man är så fånig att man inte har någon större lust att åka dit alldeles ensam.. :P Lite fånig kanske.
    =)

    SvaraRadera
  8. Fin tavla!

    Den versen är så fin, har också använt den till en tavla till våra dagisfröknar :-)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design